ТЕЛЕФОННА «ГАРЯЧА ЛІНІЯ» ДУ «ДЕРЖҐРУНТОХОРОНА»

Телефон (044)337-69-86

 

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 р. № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення, оперативного реагування на звернення громадян з питань діяльності ДУ «Держґрунтохорона» з 1 липня 2020 року розпочинає діяти телефонна «гаряча лінія» ДУ «Держґрунтохорона», яка працюватиме щосереди, крім святкових днів,

з 9:00 до 17:00,

обідня перерва з 12:00–12:45

за телефоном (044)337-69-86

 

Основними завданнями телефонної «гарячої лінії» є:

надання довідково-консультативної допомоги громадянам, які звертаються в телефонному режимі з питань діяльності ДУ «Держґрунтохорона»;

приймання та реєстрація пропозицій, заяв (скарг) громадян стосовно діяльності ДУ «Держґрунтохорона».

Основні напрями роботи:

– обстеження ґрунтового покриву, моніторинг ґрунтів з видачею агрохімічного паспорта поля, земельної ділянки;
– землевпорядні роботи;
– проекти землеустрою, що забезпечують еколого – економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь;
– технічний звіт з обстеження ґрунтового покриву земельних ділянок під закладення багаторічних насаджень;
– розробка проєктно-кошторисної документації на проведення хімічної меліорації ґрунтів;
– розрахунок потреби добрив під запланований врожай та складання системи удобрення;
– аналіз якості сільськогосподарської продукції, кормів, води та добрив.

 

Під час звернення на телефонну «гарячу лінію» заявнику слід повідомити посадовій особі таку інформацію:

 прізвище, ім’я та по батькові (якщо є уповноваженою особою (представником) – відповідні дані особи, в інтересах якої діє);

 поштову адресу та (або) адресу електронної пошти, на яку у разі необхідності повинна бути надіслана відповідь на звернення, контактний номер телефону;

 суть порушеного питання, пропозиції, заяви (скарги) зазначаються стисло, лаконічно, без дублювання інформації та зайвої деталізації.